NBA

Ebben a blogban az Amerika Profi Kosárlabdáról, az NBA-ről azon belül is a Cleveland Cavaliers-ről olvashat a kedves látogató. Kis kiegészítés: néha nem csak erről.

Linkblog

Utolsó kommentek

  • judit: :):):) Jó volt ez a kis beszámoló...és télleg volt 1 csomó helyesirási hiba....sebaj...:P jó ez a ... (2008.07.18. 20:56) Horvátország
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Visszatérés

2008.06.23. 12:51 | bubu23 | Szólj hozzá!

Igaz ami igaz már nagyon rég nem írtam ide semmit, pedig elég sok minden történt ennyi id? alatt nem csak az NBA-ben is hanem velem is. Valahogy nem volt se id?m se kedvem írkálni mindíg csak halogattam. Az, hogy most mégis visszatérek annak köszönhet?, hogy egy barátom most kezdett nemrég blogot írni és most én is megint kedvet kaptam:P NBA-s témával kicsit kés?bb szolgálhatok mert még csak próbálgatok mindent beállítani, hogy kb úgy legyen ahogy nekem tetszik persze van mit nem tudom bállítani de majd rájövök hogyan kell. Szóval hamarosan jönnek az NBA-r?l a gondolatok meg sztem az Eb-r?l ís mert a németek még mindíg bennvannak:P

A bejegyzés trackback címe:

https://nba23.blog.hu/api/trackback/id/tr49549913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: visszatérés return,
süti beállítások módosítása