NBA

Ebben a blogban az Amerika Profi Kosárlabdáról, az NBA-ről azon belül is a Cleveland Cavaliers-ről olvashat a kedves látogató. Kis kiegészítés: néha nem csak erről.

Linkblog

Utolsó kommentek

  • judit: :):):) Jó volt ez a kis beszámoló...és télleg volt 1 csomó helyesirási hiba....sebaj...:P jó ez a ... (2008.07.18. 20:56) Horvátország
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Karácsony

2007.12.26. 18:17 | bubu23 | Szólj hozzá!

Kissé fura de az NBA-ben karácsonykor is vannak meccsek mégpedig rendeszerint elég jók valamint új fejlemények kedvenc csapatomról stb... talán most más dolgokról is írok ide...
Happy Holidays, teljesen normális szlogen ez az NBA-ben is. Azt hiszem kicsit megnyugodhatok mert rendeződni látszanak a dolgok a CAVSnél. (szépen lassan komótosan). Történ ugyanis hogy a csapat vezetősége is rájött hogy tenni kell vmit és így elkezdte árulni az állandóan sérült a Wizards csapatánál szebb időket is látott Larry Hugest. Sztem ez az egyik legjobb lépés amit elsőként tehet mert játékosunk közel 70 millió dollárért írt alá 5 évre ami azért kicsit sok. Mármint akkor nem lenne sok ha mindíg azt produkálná amit tud mert valljuk be Huges nem egy rossz játékos. Sokan irányítóként tartják számon én inkább sorolnám a 2 es (Small Guard) posztra sztem jobban illik hozzá. Kérdés hogy kivel akarják majd elcserélni meg milyen feltétek mellett. Szóba jött már az előző csapata is ami sztem kissé nevetséges hiszen ott nem igen van már rá szükség nem is értem miért gondolkodnak ilyenen, idióták. Köztudott hogy napjaink egyik legsokoldalúbb és a legjobbak közé sorolható irányítója J. Kidd is elvágyódik a Nets-től szóval szterintem oda lehetne cserélni de akkor még adni kéne vkit mellé. A Nets-nek magas ember kellene mindenképpen szóval akkor szóba jöhet Gooden vagy esetleg Varejo is. Ha rám hallgatnának én nem adnám Goodent semmi kép, hisszem erős dupla-duplás játékos jó lepattanózó igazából nincs most senki más a helyére hiszen Marshall is sérült akit amúgy is a triplái miatt tartanak. Ha sikerülne megszerezni Kiddet utánna sztem Snowt is el kell cserélni hiszen túl sok lenne az irányító. Gibson pedig ideiglenesen bevethető 2es poszton is. Szóval ez után már csak egy jól védekező ember kellene a bedobó posztra Pavlovic mellé. Jó hír még hogy a tegnapi Miami elleni meccset sikerült hoznia a csapatnak ami köszönhető a jó védekezésnek és Gibson 4 triplájának amiből 2-őt az utolsó negyedben süllyesztett el. Ezzel most 12-16ra áll a csapat ami még mindíg nem vmi fényes de remméljük a legjobbakat.
Nos hát, hogy ez a blog ne hasnolítson csak egy sportrovathoz valamelyik tucatwebsiton ezért néhány gondolat a karácsonyról talán úgy is aktuális. A legtöbb embernek rengeteg ideje van vásárolni meg még ki tudja mire viszont arra nincs hogy ha nem is személyesen de legalább vmi módon "személyesebben" köszöntse azokat akik neki fontosak. Ugye mivel már van az iwiw és társai ahol egyszerű körüzenettel le lehet tudni egyszerre mindenkit. Mennyivel is egyszerűbb is ez mint egyenként mondjuk úgy, névre szólóan megírkálni. Jó persze én se írtam mind az összes ismerősömnek egyenként mert a fele igazából nem is az ismerősöm csak tudom hogy ki meg jobb esetben már köszöntem nekik. Ezért szoktam évente törölgetni úgy 100at.:P Aik azonban ismerősök és vmilyen szinten fontosak is azoknak azért igyekeztem privát üzit írni. Persze így is van olyan aki még ezt se méltatja válaszra na ez a legszebb. Annak jövőre tuti nem írok az biztos! persze vannak figyelmes emberkék is ilyen pl az NBA honlapját szerkeztők akik még a szülinapomra is szoktak küldeni(persze tudom hogy nem ők hanem vmi szerver de legalább dear gaborral kezdődik). Azt hiszem mindenkinek van ilyenkor legkedvesebb üzenete nekem is. Amit egy olyan személytől kaptam aki tényleg fonos és erre nem rég jöttem rá. Számomra furcsa ez azért mert először sokkal többet szerettem volna mint szimpla barátság és végül mégis "csak" azok lettünk aminek így utólag én is tényleg nagyon örülök... nos ennyit mára

A bejegyzés trackback címe:

https://nba23.blog.hu/api/trackback/id/tr89549909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása